– Cieszymy się, że Chris D. O'Leary dołączył do naszej rady – powiedział prezes Tupperware Rick Goings. – Chris wnosi ze sobą ponad 37 lat doświadczenia operacyjnego i kierowniczego, będąc na kilku strategicznie ważnych stanowiskach kierowniczych w głównych, globalnych firmach konsumenckich, w tym General Mills i PepsiCo. Wierzymy, że połączenie jego głębokiej wiedzy branżowej, szerokiego międzynarodowego doświadczenia i silnych, sprawdzonych umiejętności przywódczych, będzie nieocenione dla firmy, ponieważ chcemy nadal realizować naszą strategię globalnego wzrostu.

O'Leary jest byłym wiceprezesem i dyrektorem ds. operacyjnych w General Mills Inc. Wcześniej spędził 16 lat w PepsiCo Inc, gdzie pełnił liczne funkcje, osiągając nawet stanowisko dyrektora generalnego i prezesa. Pracował także w koncernie Frito-Lay Inc. O'Leary obecnie jest partnerem w Twin Ridge Capital – prywatnej firmie inwestycyjnej, a wcześniej był także członkiem zarządu w Newell Rubbermaid Inc – dziś wiodącej na świecie firmie produkującej dobra konsumpcyjne z portfolio znanych marek. Obecnie pełni także funkcję dyrektora w spółkach Telephone and Data Systems Inc. i CARE Inc. (globalnej organizacji non-profit).

– Tupperware Brands to świetna firma z renomowaną marką i silną, ugruntowaną pozycją na świecie. Cieszę się, że mogę dołączyć do zarządu w tym ważnym dla spółki czasie – powiedział O'Leary. – Cieszę się, że będę mógł ściśle współpracować z członkami zarządu i całym zespołem zarządzającym, dostarczając nowych informacji i perspektyw, ponieważ Tupperware nadal podejmuje agresywne kroki w celu zwiększenia swojej wydajności i wartości dla swoich akcjonariuszy.

W Polsce firma Tupperware rozpoczęła działalność w 1995 roku. Spółka Tupperware Polska dystrybuuje swoje produkty w systemie sprzedaży bezpośredniej poprzez współpracujące konsultantki wspomagając się internetem. Na terenie naszego kraju firma nie odnotowuje jakichś znaczących, kosmicznych sukcesów finansowych, sprzedaż nie jest na najwyższym poziomie biorąc pod uwagę polski sektor DS/MLM, aczkolwiek wyniki rzędu ok. 30 milionów PLN sprzedaży netto rocznie są w jej przypadku sukcesywnie powtarzalne i stabilne od ok. 2012 roku.