Ogromne możliwości, jakie skupia w sobie ta niesamowita roślina! W czerwcu byliśmy z naszym reporterskim zoomem w pięknym Kaliszu, gdzie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza odbyła się bardzo ciekawa, edukacyjna konferencja młodziutkiej, polskiej firmy network marketingowej INNUBIO. Spółka zajmuje się dystrybucją wysokiej jakości produktów wytwarzanych z uprawianych w Polsce konopi siewnych.

Spotkanie rozpoczął od przywitania wszystkich gości prezes zarządu firmy INNUBIO – Adam Dolski. Po nim to już było edukacyjne trzęsienie ziemi jak u Hitchcocka. „O konopiach słów kilka...” czyli wykład Ewy Gryt dostarczył mi wielu ważnych informacji, których nigdy nie znalazłbym w całej spuściźnie generowanej przez wujka Google. To kobieta encyklopedia. Wiedza jaką dysponuje Ewa Gryt na temat konopi jest porażająca. Już po kilku minutach jej słuchacz zdaje sobie sprawę z faktu, że ma do czynienia z człowiekiem, który obecnie dysponuje najpotężniejszym pokładem wiedzy zarówno o technologiach i metodach uprawy oraz przetwarzania tej rośliny, jak i o nader szerokim wachlarzu jej zbawczych dla ludzi atrybutów. Nie mam najmniejszego zamiaru cytować tutaj choćby jednego zdania z prelekcji Ewy Gryt, którą usłyszałem w Kaliszu. To nie ma najmniejszego sensu. To jest tak ważny i obszerny temat, że nie ma sensu. Tego trzeba po prostu posłuchać i zobaczyć samemu. Podsumuję tylko tak – Ewa Gryt jest obecnie najlepszym specjalistą w tym temacie. Być może nie tylko na terenie RP. Amen.  

Zamknięcia tematu sprawnie dopełniła kolejna prelegentka – Beata Miłkowska, która zaprezentowała wykład „Prozdrowotne właściwości kannabinoidów”. Po niej organizatorzy zademonstrowali wszystkim wersję demonstracyjną nowego systemu informatycznego INNUBIO, którego zadaniem jest usprawnienie pracy dystrybutorom. Po przerwie kawowej odbyło się krótkie, treściwe wystąpienie członków zarządu i współwłaścicieli firmy. Następnie Jan Mamos pokazał nam najważniejsze jego zdaniem, wyselekcjonowane produkty konopne znajdujące się obecnie w portfolio tego przedsięwzięcia, a po jego wykładzie uhonorowano specjalnymi wyróżnieniami najlepszych handlowców współpracujących z INNUBIO.

„Podstawowe narzędzie partnera i klienta preferowanego – back office, czyli Twoje wirtualne biuro” – to temat, którym zajął się Tomasz Kwiatkowski. Po nim na scenie pojawił się Antoni Cieślak, który sprawnie opowiedział o fundamentach, na których powinien być budowany biznes MLM. Mówił również o odwiecznym dylemacie w network marketingu czyli o często stawianym pytaniu: głębokość czy szerokość? Na koniec Antoni dotknął tematu „Koncepcja i strategia budowania biznesu”.

W Kaliszu poznaliśmy nowy, ciekawy, w 100% polski projekt network marketingowy, w dodatku – poprzez wykorzystywanie surowców i myśli technologicznej pochodzących wyłącznie z polskich upraw, fajnie wspierający polską przedsiębiorczość. To nam się podoba, takie rzeczy bardzo cenimy. Trzymamy zatem kciuki za rozwój INNUBIO i postaramy się teraz częściej donosić o tym projekcie MLM.